Pulangan Lumayan menanti Anda Hanya Klik di sini

Friday 25 January 2013

Cara dapat duit dari Adfly


Beralih ke Adfly sekarang


 Adf.ly merupakan salah satu web yang memungkinkan Anda untuk mendapatkan duit dari setiap pengunjung atau orang yg mengklik link anda. Bagaimana cara kerjanya? sebenarnya cukup mudah. Pertama, Anda mempersingkat link dengan web adf.ly, dan kemudian Anda menyebarnya, mempostingnya atau mengirimkannya kepada teman teman anda,juga bisa di posting di web,blog maupun di forum forum  atau anda gunakan untuk blogwalking di buku tamu blog atau web orang sehingga akan semakin cepat kamu mendapatkan duit. $4 per 1000 visitor/kunjungan dan boleh anda ambil setelah $5.




Cara Daftar di adf.ly

1. Klik DiSini atau klik banner di bawah ini

2. Klik Join Now


3. Isi nama, email, password, tik I agree to...


4. Kemudian Submit
5. Setelah itu buka email anda kemudian klik link verifikasi yang di kasih adf.ly
6. anda Log in, masukkan email dan password
7Caranya sangat mudah pilih link yang ingin anda persingkat. Boleh link apa saja, terserah kamu^^ boleh link fb anda atau blog anda atau link web lain. Setelah link sudah ada, masukkan link nya ke adf.ly kemudian klik Shrink!




Contoh saya memasukkan link http://socialsharingblog.blogspot.com/ setelah di Shrink! Hasilnya http://adf.ly/HZFXg link inilah yang akan anda gunakan untuk menghasilkan duit^^ anda sebar di forum, di blog, di laman sosial (FB, Twitter, Skype), dll. Link yg di perpendek boleh lebih dari 1. Semakin banyak yang klik link adfly anda maka akan semakin banyak duit yg kamu dapatkan. duit yg anda perolehi anda boleh ambil setelah terkumpul minimal $5 dan akan di kirim ke akaun paypal anda. Jika anda belum ada akaun paypal sign up ja DI SINI


0 comments :

Post a Comment