Pulangan Lumayan menanti Anda Hanya Klik di sini

Thursday 21 March 2013

Cara Penggunaan-SensaOil

Jika Berminat Sila Hubungi saya di alan_pmu93@yahoo.dan mrpurpleapple11@gmail.com



SensaOil boleh digunakan sebagai rawatan harian penjagaan zakar, diurut 2 kali sehari dengan teknik yang disertakan di dalam kotak SensaOil. Teknik urutan tersebut sangat ringkas dan mudah. Apabila anda telah amalkan secara rutin, ia hanya mengambil masa 5 minit setiap sesi. Urut pada waktu pagi dan malam. Anda dinasihatkan tidak membasuh zakar selepas urutan untuk SensaOil meresap ke dalam kulit melalui lapisan epidermis, ke saluran darah. SensaOil didatangkan khas dengan pati minyak Lavender yang harum dan mengandungi antiseptik. Lavender juga mengandungi agen penenang dan anda akan dapat merasai kenikmatan SensaOil hanya dalam beberapa saat setelah menyapunya di mana-mana bahagian kulit.




Jika SensaOil disapu pada zakar semasa berasmara, SensaOil juga akan dapat mengaktifkan clitoris, yang mana ini akan merangsang libido (ghairah seksual) pasangan anda. SensaOil perlu diamalkan selalu untuk mengelakkan mati pucuk (erectile diysfunction) dan masalah ejakulasi pra-matang (premature ejaculation). Selain itu, SensaOil juga dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang ideal. Anda perlu mengurut zakar anda dengan menggunakan SensaOil sekerap yang mungkin dalam masa beberapa minggu untuk melihat pertambahan saiz zakar.

                                                                 


                                                     


Bahan aktif utama dalam SensaOil adalah Lintah daripada spesies yang terdapat di Amazon, Eropah dan Asia. Lintah spesies ini mengandungi komponen aktif Hirudin yang tinggi, berfungsi untuk mengurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan peredaran darah. Lintah spesies juga mengandungi pheromon, iaitu satu hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian seksual pasangan anda. Selain itu, lintah mempunyai Histamin yang berfungsi untuk membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan pengaliran darah. Ini dapat membantu untuk membesarkan saiz zakar. Hirudin, Histamin dan Hyaluronidase yang terkandung dalam lintah mampu meresap ke dalam zakar untuk membetulkan salur darah yang tersumbat dengan bekuan darah.

Dihasilkan selepas penyelidikan selama 4 tahun. SensaOil disahkan tidak mempunyai kesan sampingan melalui ujian klinikal.

Bahan Aktif

Lintah (Hirudo Medicinalis)
Minyak zaitun
Halia
Bunga Cengkih
Lada hitam
Lavender.

Minyak zaitun sangat baik untuk kulit, terutama bagi kulit semasa sesi mengurut. Halia untuk merangsang peredaran darah serta meningkatkan ransangan seksual, juga mengurangkan tekanan darah tinggi.

Bunga cengkih meningkatkan peredaran darah dan membekal nutrisi. Lada hitam mengandungi peperine membantu melancarkan peredaran darah yang lemah serta membekal nutrisi untuk kesihatan badan.



Dapatkan Juga Produk-Produk Sensasi Berikut


0 comments :

Post a Comment